Sunday, July 25, 2010

Cuppies ....Cakes & Pop Cakes...

Pop Cakes Black Koko oder drpd Ayeen...rakan sekursusan masa kat Uni dulu hehehe...thanks Ayeen...jauh2 pun oder jugak ye...(Ayeen ni dok di Bangi nun!) harap2 sampai dalam keadaan baik dan tiada kecederaan...
Kek Choc Moist ni saya buat untuk makan2 di rumah mak...sementelah ramai ipar duai dan biras beras sekalian balik ke kampung, saya pun buatla kek ni bagi meraikan Hari Lahir Mak....sebenarnya ni kali kedua saya buat kek besdey mak tahun ni....minggu sebelumnya dah buat dah (yg steamed buttercream frosting tu). Kebetulan malam tu mak buat kenduri makan2 sikit adik beradik...dah kena dah la tu. Hmmm...niat di hati nak buat Tiramisu Cake, tapi masa tak mengizinkan kerana byk oder kena siapkan ujung minggu tu...yang cepatnya kek coklat ni lah! Kepada adik2 biras yang nak makan Tiramisu hari tu, akak mintak maap banyak2 ye...lain kali balik kita belasah Tiramisu pulak hehehe...
Cuppies order drpd Siti Fauziah...25 bijik bertemakan French Garden, inspirasi drpd blog rakan baking di http://ilovecuppacakes.com .
Choc Moist Birthday Cake No.9 ni order dr Kak Ina...

Kak Ina order 2 bijik Choc Moist utk Birthday Ikmal..."ramai nak makan ni" katanya hehhe...

No comments:

Post a Comment