Tuesday, December 28, 2010

Pelbagai Kek Hantaran...


Steam Buttercream Cake dgn tema Gold oder dr Teacher Rodiah...TQ, Teacher!

Cuppies tema 'kedoktoran' oder dr kawan Zura...trima kasih!


Kek Fondant dgn rona tema merah putih permintaan Kak Siti Marhainis...
Cuppies dgn hiasan ros merah sebyk 50 bijik juga tempahan dr kak Marhainis...terima kasih ye, kak!

Tuesday, December 21, 2010

Kek Perkahwinan dan Kek Sekolah...

Kek perkahwinan choc moist 2kg ni oder drpd Azura, sekali lagi...terima kasih daun keladi, bila2 oder lah lagi! Zura nakkan tema putih, pink dan biru...


Yg ini pulak kek span edible image lambang sekolah...oder dr Yaya. Thanks, Yaya!

Sunday, December 19, 2010

Kek Hantaran Lagi...



Kek hantaran pertunangan untuk adik, oder drpd Kak Nurfah....Skarang ni promosi utk kek Steamed Buttercream ni...Kak Nurfah request kek di dalam kek Choc Moist.

Tuesday, December 14, 2010

Cuppies Utk Yang Tercinta...

Cuppies 16 pcs order drpd Azura untuk birthday suami tersayang...moga berbahagia hingga ke akhir hayat...Zura inginkan tema merah putih biar tampak lebih romantis...

Sunday, December 12, 2010

Fondant Stack Cake...


Stack Fondant Cake ni oder dr sepupu Yaya ...dalamnya Kek Choc Moist...semua skali 3kg...tuan rumah nakkan tema kaler hijau, hitam dan putih serta ada ribbon berdiri mcm ni...Thanks, Yaya!

Thursday, December 9, 2010

Lagi Kek Untuk Raja Sehari....

Cuppies Choc Moist untuk hantaran adik Yanty, dr Mohd Anuar & Co. Trima kasih Yanty.....
Ini pula cuppies oder drpd Yaya's cousin....inginkan tema rona hijau dan hitam...sedaya upaya akak cuba ikut seperti contoh yg diberi...moga berpuas hati dgn outcome nya ni ya...

Yang ini kek butter perisa vanilla 2kg, oder drpd Hanim, R-Zac Cosmetic....Hanim nak tema warna coklat muda, kuning, krim dan merah...trima kasih Hanim...

Tuesday, December 7, 2010

Kek Hantaran & Pengantin...


Steamed Butter Cream Cake dgn hiasan roses rona kuning......hasilku di kelas Kak Ana...I love it!

Kek Hasil tangan rakan2 pelajar di kelas Kak Ana....Kak Ana masuk tangan je dlm gambar hihhihi...

Roses Rona Biru...
Roses Pink ....Hasil Kak Pah...
Rona Peach Hasil Kak Ida...Kalau salah tlg betulkan yea....Ini antara yg sempat diambil gambar sebab sy dah kalut nak balik huhuhu...

Birthday & Anniversary Cakes...

Kek Anniversary oder drpd Isma Hanim, R-Zac Cosmetic...thanks Isma!
Kek Choc Moist 1.5kg oder drpda kakak jiran di Tmn Ara Indah dulu...thanks ye, kak!

Saturday, December 4, 2010

Kek Pengantin...


Kek Pengantin ni oder drps Farah, Pmtg Pauh...hadiah untuk pasangan pengantin Shamsul & Hazila, sahabatnya. Kek Choc Moist 4kg dgn Buttercream icing n gumpaste flowers...Farah nak tema biru dan pink dgn latar putih. Terima kasih ya, Farah....

Kek cawan 16pcs ni pun oder drpd Farah...untuk makan2 saja...kek dlm choc moist jugak dgn hiasan buttercream roses...