Photobucket

Sunday, June 27, 2010

Ball Pop Cake & Lolli Pop Cake...(Black Coco...)

Memperkenalkan...Pop Cake Black Coco...rasa lebih sedap, lemak dan berkrim...penuh dgn rasa koko yang enak dan menawan kalbu...Maaf...kualiti foto kurang/tidak memuaskan. Guna flash jadi mcm ni...of flash ...gelap dan kabur pulak...hmmm...Harga Black Coco 25 biji RM45.
Pop Kek dengan kotak lutsinar doorgift...

Cerita Pop Kek lagi ya!...Hmmm...Kali ni dalam versi kayu (stick) pulak. Macam ni teramat sesuai buat doorgift time kenduri (boleh cucuk terus kat pahar...) atau majlis2 lain macam birthday party...kanak2 mesti suka wat camni...
Salutan coklat di luar tu boleh kita warna warnikan ikut selera anda lah...nak purple ke, biru ke, kuning ke merah ke...boleh belako deh!



Ahaa!...yang ini pop kek dgn bentuk cupcake...pun boleh warna warnikan ia...tak tertakluk kpd kaler pink saja ye...hehehe...kenapa ya? kek saya byk kaler pink? maybe saya minat pink kot! Dah terikut2 dgn Cik Sarah la ni hehehe...Ok...bagi yang berminat nak oder sila sms saya atau call terus HP saya ye...jgn emel sbb saya tak online setiap hari... Harga untuk 25biji Pop Kek Ball RM 40 bagi Pop Kek Stick RM42...

No comments:

Post a Comment