Photobucket

Thursday, May 6, 2010

Lagi Kek Coklat Moist Yang di Gemari Ramai...



Waa...nampaknya kek choc moist jenis ada coklat parut dan Bunga2 Matahari ♪♫..♪♫....ni sedang mendapat sambutan...ada juga yg bertanyakan harga...Alhamdulillah...saya rasa gembira kalau dapat buat pelanggan suka dan puas hati dengan kek2 yang mereka oder...Moga2 ukhuwwah di antara kita akan berpanjangan hendaknya...Insya Allah...

Oh ya! Pelupa betul saya...Kek ni oder drpd Juwita ...nak bawak balik kampung (Mekasih Jue)...ni pun utk dwi sambutan...Happy Birthday ya, Alesha! Makcik do'akan Alesha jadi anak yg solehah dan akan sentiasa mendo'akan kedua2 mama & papa Alesha (ihih dah tua benar rasanya bila sebut Makcik hehehe) & Selamat Hari Ibu untuk ibu2 di luar sana ya...moga2 kita semua akan jadi ibu yg baik kepada anak2 kita....Insya Allah.
Hmmm...kek ni oder drpd Ena, kawan rapat dr skolah smpai hari ni...mekasih Ena. Ena mohon nak design yg mcm ni...'Saya sukalah... ' katanya.
Yg ni pulak...oder drpd Nurul, R_Zac Cosmetic. Oder Special ni hehehe....apapun mekaseh Nurul ya...esok2 boleh oder lagi...!

No comments:

Post a Comment